Polityka prywatności i Warunki korzystania z serwisu

Warunki korzystania z serwisu

  1. Niniejszy serwis służy wyłącznie do udostępniania treści edukacyjnych w postaci tutoriali.
  2. Korzystanie z serwisu wymaga założenia konta użytkownika poprzez podanie niezbędnych danych osobowych, takich jak imię, nazwisko oraz adres e-mail.
  3. Dane osobowe użytkowników są przetwarzane wyłącznie w celu uwierzytelnienia i zapewnienia dostępu do serwisu. Nie są one przekazywane ani udostępniane żadnym podmiotom trzecim.
  4. Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie zażądać usunięcia swojego konta oraz wszelkich powiązanych z nim danych osobowych poprzez kontakt na adres pomoc@platforma.e-learning.pl.
  5. Serwis nie wykorzystuje plików cookies ani innych technologii śledzących w celach innych niż uwierzytelnienie.
  6. Wszelkie zmiany niniejszych warunków korzystania z serwisu będą komunikowane użytkownikom z odpowiednim wyprzedzeniem.
  7. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne z akceptacją niniejszych warunków.
  8. W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt na adres pomoc@platforma.e-learning.pl.


Polityka prywatności

Szanujemy prywatność i ochronę danych osobowych, w związku z czym udostępniamy niniejszą Politykę prywatności, aby każda osoba,

z którą wchodzimy w relację, wiedziała:

Pragniemy by każda osoba mogła świadomie oraz swobodnie decydować o tym, czy chce przekazać nam swoje dane lub czy i w jakim zakresie skorzysta z naszych serwisów.

Dokładamy wszelkich starań by chronić zbierane przez nas dane osobowe zgodnie z przepisami krajowymi oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych

i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L

Nr 119/1) – zwane „RODO”.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z zamieszczonymi informacjami.

  1. Zakres polityki prywatności. Kogo dotyczy?
  2. Polityka prywatności zawiera informacje dotyczące przetwarzania przez Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A. danych osobowych obecnych, byłych oraz potencjalnych Klientów, osób reprezentujących naszych Klientów biznesowych i wszystkich odwiedzających i korzystających z usług naszej strony firmowej www.e-learning.pl.

    Uszczegółowieniem niniejszej polityki mogą być informacje przekazywane w momencie zbierania danych osobowych przy okazji poszczególnych usług, subskrypcji (newsletter), formularzy kontaktowych (prośba o kontakt, zapytanie ofertowe, rezerwacja sali, zgłoszenie uczestnika kursu, szkolenia, szkoły negocjacji, konkursu, akcji promocyjnej, wydarzenia).

  3. Administrator. Punkt kontaktowy.
  4. Przetwarzamy Twoje dane osobowe jako ich administrator. Siedziba spółki znajduje się w Warszawie przy ul. Równoległej 4A, 02-235 Warszawa.

    By nadzorować sprawy związane z ochroną danych, wyznaczyliśmy specjalny punkt kontaktowy obsługiwany przez naszego pracownika (dalej: Osoba wyznaczona ds. ODO). Możesz skontaktować się z Osobą wyznaczoną ds. ODO pod adresem twojedane@houseofskills.pl.

  5. Jakie dane osobowe zbieramy?
  6. Zgodnie z RODO, dane osobowe to informacje o zidentyfikowanej

    lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. Kiedy wchodzisz z nami w relację, w zależności od jej charakteru możemy zbierać i przetwarzać wszystkie lub część następujących kategorii danych osobowych:

  7. W jakim celu zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe?
  8. Twoje dane osobowe przetwarzamy jedynie na podstawach wskazanych w RODO. Mogą być one przetwarzane w następujących celach i w zależności od charakteru naszej relacji lub usług, z których będziesz korzystać, korzystasz lub już skorzystałeś:

  9. W oparciu jakie podstawy prawne przetwarzamy Twoje dane?
  10. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w oparciu o następujące podstawy prawne, aby spełniać obowiązki prawne, które są na nas nałożone przez RODO i przepisy krajowe:

  11. Jak zbieramy Twoje dane?
  12. Większość danych, które przetwarzamy to informacje, które przekazałeś/aś nam z własnej woli. Jednakże w niektórych, sporadycznych przypadkach, zwłaszcza jeżeli korzystasz z naszych określonych usług możemy przetwarzać dane osobowe, które jesteśmy w stanie wywnioskować względem Ciebie na podstawie innych informacji, które nam przekazujesz oraz które pozyskujemy w toku relacji z Tobą. Dane te nie będą przetwarzane dłużej niż jest to konieczne lub będą niezwłocznie usuwane.

  13. Gdzie są przetwarzane Twoje dane?
  14. Przetwarzamy Twoje dane osobowe lokalnie na terytorium Polski. Jednakże, wiele z naszych działań biznesowych może być również realizowane (np. w celu uzyskania większej wydajności) w przyszłości poprzez przetwarzanie lub konsolidację informacji o Tobie w wyspecjalizowanych lub scentralizowanych bazach danych i systemach zlokalizowanych w wybranych lokalizacjach. W szczególności dotyczy to usług podwykonawców, z których korzystamy lub będziemy w przyszłości korzystać (hosting). W rezultacie, część Twoich danych może być przekazana innym podmiotom. Jednakże, każdy nasz partner, któremu powierzymy przetwarzanie Twoich danych osobowych będzie je przetwarzać w oparciu o umowę powierzenia przetwarzania lub inny instrument prawny. Dochowamy staranności, aby zbieranie, otrzymywanie, używanie, udostępnianie lub inne operacje na Twoich danych osobowych odbywały się zgodnie z obowiązującym prawem, niniejszą polityką prywatności oraz naszymi wewnętrznymi politykami, procedurami i standardami. W Konsorcjum doradczo-szkoleniowym S.A. posiadamy rygorystyczne standardy w zakresie dostępu do danych i ich przetwarzania. Tylko grupa upoważnionych lub autoryzowanych pracowników Konsorcjum doradczo-szkoleniowego S.A. będzie posiadać dostęp do Twoich danych z racji konieczności posiadania takiego dostępu (administratorzy IT, personel sprzedażowy i marketingowy, księgowość).

    Z zasady nie przekazujemy Twoich danych osobowych komukolwiek poza Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A. Możemy jednak przekazać Twoje dane osobowe zaufanym stronom trzecim, które realizują dla nas funkcje biznesowe lub świadczą nam inne usługi (kierowcy, kurierzy, poczta, itp.). Takie strony trzecie będą zobowiązane do odpowiedniej ochrony Twoich danych osobowych, na podstawie umów, które spełniają wymagania obowiązującego prawa w tym zakresie lub na podstawie właściwych ustaw. Twoje dane osobowe mogą być również przekazywane odpowiednim władzom publicznym, gdy wynika to z przepisów prawa (przykładowo, by uniknąć przestępstwa lub oszustwa lub by spełnić polecenie sądu lub inny obowiązek prawny polskiego lub unijnego organu lub sądu).

  15. Jak zabezpieczamy Twoje dane?
  16. Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A. zobowiązuje się właściwie chronić Twoje dane osobowe zgodnie z przyjętymi wewnętrznymi politykami, procedurami i standardami tak, aby dane osobowe były chronione przed nieautoryzowanym użyciem lub dostępem, bezprawnymi modyfikacjami, utratą lub zniszczeniem. Twoje dane osobowe nie będą przechowywane dłużej, niż jest to konieczne dla celu, dla którego zostały zebrane, włączając w to konieczność zachowania zgodności z obowiązkami prawnymi i podatkowymi (np. ustawa o rachunkowości) oraz dla rozpatrywania sporów, dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi.

  17. Jak długo przetwarzamy Twoje dane?
  18. Czas przetwarzania Twoich danych osobowych różni się w zależności od celu, w jakim dane są przez nas zbierane i wykorzystywane:

  19. Międzynarodowy transfer danych osobowych
  20. Twoje dane osobowe nie będą transferowane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w których prawo może nie zapewniać takiego samego poziomu ochrony Twoich danych.

  21. Jakie masz prawa?
  22. Cookies
  23. Podobnie jak wiele innych witryn internetowych, także i nasza korzysta z plików Cookies, znanych też jako „ciasteczka”. Ciasteczka to nic innego, jak pliki znajdujące się na Twoich urządzeniach, które zawierają informacje w postaci unikalnych danych identyfikujących Twoje urządzenie.

    Po co nam Cookies? Dzięki informacjom w nim zawartym możemy zalogować Cię w naszej witrynie i udostępnić Ci materiały dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników.

    Jeżeli nie chcesz, aby jakiekolwiek Cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu, możesz to zmienić to w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej. Możesz w ten sposób również usunąć w całości dane zapisane w postaci Cookies.